Vacature HR-medewerker

Stichting Meiling is een organisatie met bijna 100 vrijwilligers. Voor het functioneren van onze stichting is het aannemen van de juiste mensen op de juiste plek, en het aandacht schenken aan de zittende vrijwilligers, cruciaal. Daarom zoeken we versterking naast de huidige HR-medewerker.

Wat zijn de werkzaamheden?
Samen met de andere HR-medewerker houd je je bezig met alles wat met vrijwilligers te maken heeft. Er is nog geen duidelijke taakverdeling, waardoor je dit samen met de huidige HR-medewerker af kunt stemmen.

Werkzaamheden die onder andere bij het HR-team horen:
•    Aandacht besteden aan vrijwilligers door onder andere de MeilingMailing, de vrijwilligersdag, intranet en jubilea
•    Werkzaamheden rondom werving, aanname, door- en uitstroom
•    Voeren van gesprekken met de teamleiders (en evt. de teams) gericht op mogelijkheden voor optimalisatie
•    Sparren met en adviseren van het bestuur over zaken die te maken hebben met de vrijwilligers en samenwerking
•    Het in kaart brengen van de opleidingsbehoefte

Wie hebben we nodig?
•    Bij voorkeur iemand met ervaring op het gebied van HR of anders een achtergrond in administratie, organisatie, secretariaat of advisering
•    Goede communicatieve vaardigheden
 
Wat is de gemiddelde tijdsbesteding?
Het gaat globaal om 1 tot 3 uur per week. De meeste werkzaamheden zijn flexibel in te delen. Een HR-medewerker woont elke 2 maanden het OOM-overleg (operationeel overleg Meiling) bij. Dit is  op woensdagavond en vindt momenteel digitaal plaats.

Wat bieden wij?
Uitdagend en afwisselend werk in een organisatie met zeer veel betrokken en gemotiveerde vrijwilligers.

Interesse?
Voor meer informatie over deze vacature kun je een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Als je interesse hebt, dan ontvangen we op dit mailadres ook graag je motivatie met CV.

Vacature financieel administratief medewerker Taiwanteam

Stichting Meiling is altijd in beweging; vandaar dat wij op zoek zijn naar een financiële duizendpoot. Als financieel administratief medewerker werk je nauw samen met het landenteam Taiwan en met de penningmeester. Bij afwezigheid wegens bijvoorbeeld vakantie vervang je de penningmeester.

Wat zijn de werkzaamheden?
•    Ondersteuning penningmeester
•    Het voorbereiden en versturen van (voorschot- en eind)afrekeningen
•    Bewaking tijdige ontvangst betalingen
•    Verrichten van (buitenlandse) betalingen
•    Het onderhouden van contacten met landencoördinatoren
•    Het onderhouden van contacten met ouders
•    Ondersteuning voorbereidende werkzaamheden in het kader van de jaarrekening

Wie hebben we nodig?
•    Minimaal MBO denk- en werkniveau
•    Punctueel en cijfermatig onderlegd
•    Accuraat

Wat is de gemiddelde tijdsbesteding?
Het gaat globaal om 2 tot 4 uur per week. Dit is vooral ook afhankelijk van de reizen van ouders en wanneer er dan betalingen of (af)rekeningen moeten worden gemaakt.

Wat bieden wij?
Uitdagend en afwisselend werk in een organisatie met zeer veel betrokken en gemotiveerde vrijwilligers.

Interesse?
Voor meer informatie over deze vacature kun je een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Als je interesse hebt, dan ontvangen we op dit mailadres ook graag je motivatie met CV.